Reklamacje

Poni偶sze Warunki reguluj膮 zasady wsp贸艂pracy pomi臋dzy firm膮 MILO-SPORT zwan膮 dalej Dostawc膮, a firm膮 sk艂adaj膮c膮 zam贸wienie, zwanym dalej Zamawiaj膮cym.

Konsumenci zobowi膮zani s膮 do zg艂osze艅 reklamacji bezpo艣rednio u Sprzedawcy (zwanym w poni偶szych warunkach Zamawiaj膮cym)

Gwarancja na zakupiony przez Konsumenta towar jest udzielana zgodnie z przepisami prawa cywilnego na okres 24 miesi臋cy od daty聽sprzeda偶y przez Zamawiaj膮cego.聽Odpowiedzialno艣膰 z tytu艂u gwarancji obejmuje tylko wady powsta艂e z przyczyn niezale偶nych przez Konsumenta.聽Konsument bezwzgl臋dnie traci prawa do bezp艂atnej naprawy gwarancyjnej w przypadku聽niew艂a艣ciwego u偶ytkowania i konserwacji reklamowanego towaru.

Reklamacja mo偶e by膰 zg艂oszona wy艂膮cznie przez Zamawiaj膮cego.聽Zg艂oszenie powinno zawiera膰 formularz reklamacyjny i obejmowa膰:

鈥 numer faktury sprzeda偶y,
鈥 dat臋 sprzeda偶y Konsumentowi,
鈥 opis usterki lub zdj臋cie.

Reklamacji podlega jedynie towar zakwalifikowany jako uszkodzony. Zamawiaj膮cy ponosi wszelkie koszty transportu zwi膮zane ze zwrotem reklamowanego towaru. Reklamacja b臋dzie rozstrzygana w terminie do 14 dni od jej pisemnego zg艂oszenia.

Towar reklamowany przez Konsumenta powinien by膰 czysty, uprany i bez zabrudze艅.聽Zabrudzone towary b臋d膮 odsy艂ane na koszt Zamawiaj膮cego.

Koszt wysy艂ki reklamowanego towaru do naprawy i po naprawie ponosi Zamawiaj膮cy, chyba 偶e聽reklamacja zostanie uwzgl臋dniona, wtedy koszty transportu ponosi Dostawca.

JAK REKLAMOWA膯 PRODUKT?

Wype艂nij formularz on-line
Napisz E-mail

Wy艣lij wiadomo艣膰 e-mail na adres:
reklamacje@milo.pl

W tytule wpisz: Reklamacja – Nazwa sklepu
W tre艣ci maila podaj:

鈥 imi臋, nazwisko osoby zg艂aszaj膮cej reklamacj臋
鈥 telefon kontaktowy
鈥 nazwa, kolor i rozmiar reklamowanego produktu
鈥 ilo艣膰 szt. je艣li wi臋cej ni偶 jedna
鈥 numer faktury sprzeda偶y przez Dostawc臋

鈥 dat臋 przyj臋cia reklamacji przez Zamawiaj膮cego
鈥 dat臋 nabycia produktu przez Konsumenta
鈥 dat臋 stwierdzenia wady/uszkodzenia

鈥 szczeg贸艂owy opis wady/uszkodzenia

Poczekaj na e-mailowe potwierdzenie przyj臋cia zg艂oszenia. W tre艣ci wiadomo艣ci znajdziesz niezb臋dny numer reklamacji zakupionego towaru.

Nast臋pnie spakuj reklamowany towar i wy艣lij go wraz z聽formularzem protoko艂u reklamacji oraz kopi膮 dowodu zakupu na nasz adres:

Milo-Sport
Dzia艂 Reklamacji
ul. 艁膮czna 39,
41-303 D膮browa G贸rnicza

UWAGA!!!

Prosimy nie odsy艂a膰 reklamowanego towaru “za pobraniem”.

Pobierz formularz reklamacyjny

Pobierz protok贸艂 reklamacji. Czytelnie wype艂nij, najlepiej du偶ymi literami.
Zapakuj reklamowany towar i wraz z protoko艂em oraz z kopi膮 dowodu zakupu wy艣lij na nasz adres:

Milo-Sport
Dzia艂 Reklamacji
ul. 艁膮czna 39,
41-303 D膮browa G贸rnicza